Včera CD Projekt na své stránce a facebooku zveřejnil tuto omluvu + informaci o chystaných patchích: https://en.cdprojektred.com/news/important-update/
Překlad zveřejněné informace od CD Projektu si můžete přečíst níže; o možnostech dostupných pro Českou republiku a Slovensko se dočtete na konci emailové zprávy.
Vážení hráči,
ze všeho nejdřív bychom se chtěli omluvit za to, že jsme vám hru před vydáním neukázali na základních konzolích minulé generace, takže jste ke svému nákupu neměli dostatek informací. Měli jsme se víc věnovat tomu, aby se hra na PlayStation 4 a Xbox One hrála lépe.
Zadruhé budeme pracovat na opravě chyb a pádů hry a na vylepšení celkového zážitku. První kolo aktualizací již proběhlo a další vyjde v průběhu příštích 7 dnů. Očekávejte pak další, protože hru budeme často aktualizovat, jakmile budou připravená nová vylepšení. Po svátcích budeme v práci pokračovat – vydáme dva velké patche, přičemž ten první vyjde v lednu a druhý v únoru. Společně by měly opravit většinu výrazných problémů, se kterými se hráči potýkají na staré generaci konzolí. O obsahu každého patche vás budeme informovat ještě před vydáním. Sice díky nim hra na staré generaci nebude vypadat tak jako na špičkových PC nebo nových konzolích, ale bude se jim podobat víc než teď.
Závěrem bychom chtěli říct, že vždy chceme, aby byl každý, kdo si kupuje naše hry, se svým nákupem spokojen. Budeme si vážit toho, když nám dáte šanci, ale pokud s hrou na své konzoli nejste spokojeni a nechcete čekat na aktualizace, můžete svou kopii vrátit. Pokud jste si ji koupili digitálně, využijte prosím systému pro vrácení peněz přes PSN nebo Xbox. V případě krabicových verzí nejdřív zkuste hru vrátit v obchodě, kde jste ji koupili. Pokud by to nebylo možné, obraťte se na nás na adrese helpmerefund@cdprojektred.com a my se vám pokusíme pomoci. Můžete nás kontaktovat ode dneška do 21. prosince 2020.
S pokorou
Marcin Iwiński, Adam Kiciński, Adam Badowski, Michał Nowakowski, Piotr Nielubowicz, Piotr Karwowski
PS.: PC hráči budou rovněž dostávat pravidelné aktualizace a opravy, které hru vylepší.
Pokud jste si pořídili českou krabicovou hru pro PS4 nebo Xone a přejete si ji vrátit na základě této informace od CD Projektu, směřujte prosím svůj požadavek přímo na helpmerefund@cdprojektred.com nejpozději do 21.12.2020. Možnost vrácení hry přímo na prodejnách není v České republice a na Slovensku dostupná. Upozorňujeme, že tato nabídka CD Projektu není reklamace. V případě reklamace se postupuje běžným způsobem dle reklamačních podmínek příslušného obchodu.