Warhorse Studios vydalo v těchto dnech tiskovou zprávu, v níž představilo nové korporátní logo a při té příležitosti se také pochlubilo zajímavými čísly týkajícími se prodejnosti. Dva roky po svém vydání prodalo cenami ověnčené RPG Kingdom Come: Deliverance přes 3 000 000 kopií a dohromady přes 1 500 000 DLC na všech platformách (PC/PlayStation®4/Xbox One).
Logo Warhorse:
Warhorse Studios v číslech:
2011 – založení studia Warhorse Studios
2012/13 – Společnost Warhorse se představuje jako vývojář a začíná pracovat na prvních prototypech KCD s 15 kolegy.
2014 – Kingdom Come: Deliverance slaví úspěšnou kampaň na Kickstarteru, kde hru podpořilo 35 384 přispěvatelů, kteří poslali celkem 1 106 371 £ (32 773 751,54 Kč).
2015/16 – Přes 80 000 lidí si zahrálo první alfa/beta verzi KCD a poskytlo studiu cennou zpětnou vazbu.
2017 – Společnosti Warhorse Studios a Koch Media / Deep Silver se dohodly na celosvětové distribuční spolupráci.
2018 – Hra Kingdom Come: Deliverance, kterou vytvářelo 110 vývojářů, vychází 13. února a za první měsíc se jí prodá přes 1 milion kopií.
2018/19 – Warhorse Studios vyhrávají přes 40 mezinárodních herních cen a vydávají 4 DLC a několik bezplatných rozšíření.
2019 – Rok po vydání se hry Kingdom Come: Deliverance prodaly přes 2 miliony kopií. Koch Media / Deep Silver kupují Warhorse Studios.
2020 – KCD se prodalo přes 3 miliony kopií a 140 vývojářů spojuje síly na to, co je čeká …
My samozřejmě společnosti Warhorse Studios gratulujeme a už se společně s vámi těšíme na nový, zatím neoznámený projekt z její dílny. Na závěr přidáváme ještě jednu dobrou zprávu – Kingdom Come: Deliverance v krabicovém vydání je opět skladem, a to v edici Royal, která zahrnuje přídavky: Poklady minulosti, Z popela, Milostná dobrodružství Jana Ptáčka, Band of Bastards a A Woman’s Lot. Za více než příznivou cenu si ji můžete koupit u všech dobrých prodejců.